See artikkel ilmus 31.03 Maalehe poolt välja antud e-ostlemise erilehes.
Kirjutasin artikli e-ostlemise põhitõdedest. Ja sellest kuidas esimesi internetioste tehes mitte petta saada:
Kas e-pood, kust osta tahad, on usaldusväärne ja kuidas seda selgeks teha?
Miks eelistada Eesti e-poode?
Mida teha kui said paki kätte, aga ost ei meeldi või ei sobi?
Pärast ostu:
Kui oled ostu ja klienditeenindusega rahul, jaga seda tagasisidena e-poodniku kodulehel, Google’i arvustusena või sotsiaalmeedias. Nii annad teistele ostjatele infot ning e-poodnikul on sinu rahulolevast tagasisidest rõõmu ja kasu.
Kontrolli, et makset pole läinud topelt – tehnika veab aeg-ajalt meid kõiki alt, seega tasub silm peal hoida krediitkaardi ja konto väljavõttel. Kui näed, et midagi on topelt, võta ühendust e-poodnikuga ja probleem saab kiirelt lahendatud.
- Kui hakkad turundusinimest tööle palkama, siis mis need digiturunduse asjad on, mida teada võiks.
- ChatGPT ja AI-turundustööriistad ehk kuidas oma meeskonnas kratt tööle panna.
- Coachid, Mentorid ja Nõustajad ja “fake gurud” Digiturunduse maailmas
- Sisuturundusartikkel – mida võiks teada, enne kui tellid
- WordPress koolitus – kuidas 1 päevaga asjale pihta saada